آغاز موج هشتم کرونا در ایران

زمان تقریبی مطالعه : 1 دقیقه
آغاز موج هشتم کرونا در ایران

به گزارش وزارت بهداشت کشور، سه زیرسویه‌ی جدید کرونا به نام های BQ1، XBB و BA2 در بیماران اخیر مشاهده شده است. به ادعای دبیر کمیته‌ی علمی کشوری مقابله با کرونا، موج هشتم به احتمال زیاد از دو – سه هفته‌ی آینده، شروع به افزایش می‌کند و تا عید نوروز این پیک ادامه خواهد داشت و سپس به تدریج در روند نزولی منحنی قرار خواهد گرفت.

افزایش موارد ابتلا به کووید در روزهای اخیر از چین شروع شده است؛ به همین دلیل بسیاری از کشورها مثل آمریکا، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، هند، ژاپن، کره‌ی جنوبی و تایوان محدودیت‌هایی از جمله ارائه تست منفی کرونا برای ورود مسافران از مبدا چین قائل شده‌اند.

قدرت انتقال و سرایت زیرسویه‌های جدید نسبت به زیرسویه‌های قبلی بیشتر است اما تاکنون بیشتر بودن خطر مرگ‌آفرینی آن‌ها اثبات نشده است. از بیمارستان‌ها و کادر درمان خواسته شده که در حالت آماده باش باشند چرا که طی ۴ تا ۶ هفته آینده پیک به اوج خود می‌رسد.

بنابراین در چنین شرایطی، ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و به خدمت گرفتن اقداماتی جهت ضدعفونی هوا، محیط، وسائل روزمره و ... مطرح می‌شود.

دستگاه های هایکلین با تولید گاز ازن و با بهره‌گیری از بروزترین تکنولوژی دنیا یعنی پلاسمای سرد (Cold Plasmaفرایند اکسیداسیون را به طور بسیار قوی و موثری انجام می‌دهند و عوامل بیماری‌زا (ویروس‌ها، باکتری‌ها، انگل‌ها، قارچ‌ها و ...) را از بین می‌برند.

لازم به ذکر است که هایکلین دارای IMED (تائیدیه‌ی اداره کل تجهیزات پزشکی کشور)، IGC (گواهی جهانی استاندارد تولید تجهیزات پزشکی) و همچنین مورد تائید آزمایشگاه‌های معتمد سازمان محیط‌زیست و دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

مزایای ازن در آکواریوم مقالات

شرکت راشکیان

1 سال پیش

کلد پلاسما چست ؟ مقالات

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

شرکت راشکیان

2 سال پیش

نظر شما

متن نظر