ضد عفونی کردن در آرایشگاه های زنانه چه اهمیتی دارد

زمان تقریبی مطالعه : 1 دقیقه
ضد عفونی کردن در آرایشگاه های زنانه چه اهمیتی دارد

مهم ترین مسئله در آرایشگاه ها برای پیشگیری از بیماری ها و حفظ سلامت مراجعه کنندگان آموزش چگونگی ضد عفونی وسایل آرایشگاه زنانه است. در صورتی که آرایشگاهی مجبور است وسایل را به طور مشترک استفاده کند، باید اقداماتی را برای ضد عفونی انجام دهد.

1. پرسنل آرایشگاه ها باید نسبت به چگونگی استفاده از دستگاه ها و مواد ضد عفونی دانش کافی داشته باشند و بر این اساس از آن ها در ضد عفونی تجهیزات و محیط کار استفاده کنند.

2. لوازمی که برای یک مراجعه کننده استفاده شد باید پس از استفاده بلافاصله در ظرف مشخصی قرار بگیرد و در اولین فرصت برای استفاده نفر بعد ضد عفونی گردد.

3. دیوار ها، سطوح و کف نیز می‌بایست طبق یک برنامه ریزی مدون به طور مرتب شستشو و نظافت شوند و از این طریق از انتقال آلودگی در آرایشگاه ها جلوگیری گردد.

 مسئله ای که سلامت افرادی را که در آرایشگاه رفت و آمد می کنند به خطر می اندازد، وجود میکروب ها و بیماری های مربوط به آنها است. بیماری های خونی و پوستی از این دست هستند. بیماری های خطرناکی مانند هپاتیت و ایدز در صورت ایجاد خراش از طریق وسایلی مانند قیچی یا تیغ می توانند به سادگی منتقل شوند. بیماری های پوستی نیز شامل بیماری های قارچی و جوش های پوستی هستند که با شانه، برس، پیشبند و حوله قابل انتقال هستند.

ازآنجایی که ضد عفونی کردن این  تجهیزات با مواد ضدعفونی کننده شیمیایی،باعث آسیب رساندن به آنها در بلند مدت و صرف هزینه های متداول جهت خرید مواد مصرفی می شود  و وقت زیادی صرف ضدعفونی کردن تجهیزات می گردد.

باید روشی جایگزین انتخاب کرد که کلیه این مشکلات را رفع کند.

یکی از روش هایی که از این مشکلات جلوگیری می کند و در سریع ترین زمان ممکن استریل را انجام می دهد ، دستگاه کلد پلاسما است.

SB310 باتکنولوژی Cold Plasma-Ion Generator-UVCباقابلیت ضدعفونی کردن وسایل در کمترین زمان بدون هیچ آسیب به وسایل و پسماندی از خود، هرگونه میکروارگانیسمی را به طور کامل از بین میبرد.

از مزایای این دستگاه می توان به کم حجم بودن و قابل حمل بودن این دستگاه اشاره کرد که در اماکنی مانند بیمارستان ها ، اداره جات ، بانک ها ، مدارس و ... استفاده کرد.

حسن استفاده از این دستگاه در مراکز :

دستگاه ضدعفونی کننده وسایل آرایشگاه موجب افزایش اعتبار و مشتری برای سالن خواهد شد ، مصرف کننده می تواند این دستگاه را در کنار میز پیرایش و آرایش جای دهد تا در مواقع لازم  در دسترس باشد، در نتیجه مشتری با نظاره کردن تجهیزات بهداشتی و استفاده از دستگاهی کاملاً بهداشتی به مشتریان ثابت تبدیل شده و حتی می توانند معرف آرایشگاه شما به دیگران نیز باشند، در نتیجه درآمد آرایشگر روز به روز بیشتر خواهد شد.

شرکت راشکیان
چهارشنبه، 05 مرداد 1401


استفاده از ازن به روش کلد پلاسما در فاضلاب صنعتی عمومی

​فاضلاب های صنعتی یکی از مهم ترین منابع آلاینده می باشند

شرکت راشکیان

2 سال پیش

تاثیر ازن بر ویروس کرونا عمومی

یکی از بهترین روش های موجود، استفاده از گاز ازن می باشد

شرکت راشکیان

2 سال پیش

ازن جهت استفاده در استخر و فواره ها عمومی

جهت مطالعه ادامه مطالب مرتبط با ازن برای استفاده در استخرها و فواره ها فایل pdf زیر را دانلود کنید.

شرکت راشکیان

2 سال پیش

استفاده از ازن در تخم مرغ ها عمومی

جهت مطالعه ادامه مطالب مرتبط با استفاده از ازن در تخم مرغ ها فایل pdf زیر را دانلود کنید.

شرکت راشکیان

2 سال پیش

نظر شما

متن نظر