ازن برای بیماران مبتلا به سرطان

زمان تقریبی مطالعه : 1 دقیقه

«بیماری قرن» لقبی است که به سرطان داده‌اند؛ زیرا می‌تواند همه‌ی افراد را در تمامی گروه‌های سنی، جنسیتی، نژادی و قومی اعم از غنی و فقیر درگیر کند. در سال 2008، اتحادیه‌ی کنترل بین‌المللی سرطان (UICC) چهارم فوریه مصادف با 16 بهمن را روز جهانی سرطان نامید تا این روز بهانه‌ای باشد برای تلاش جهت افزایش آگاهی در مورد سرطان و روش‌های پیشگیری و کنترل آن.

به همین مناسبت و به دلیل مزایای ازن برای بیماران مبتلا به سرطان، ما به عنوان تیمی که سالهاست مشغول تولید دستگاه‌های ازن‌ژنراتور با تکنولوژی پلاسمای سرد هستیم، مطلبی را آماده کرده‌ایم تا گامی را در افزایش سلامت این قشر از بیماران عزیز برداشته باشیم.

همانطور که می‌دانید بیماران مبتلا به سرطان، بیشتر در معرض ابتلا به بیماری‌های عفونی هستند. علت این موضوع این است که سرطان و شیمی‌درمانی به سیستم ایمنی بدن آسیب می‌زنند و تعداد گلبول‌های سفید خون که با عفونت مبارزه می‌کنند را کاهش می‌دهند و به اختصار می‌توان گفت که مبارزه‌ی بدن با عفونت‌ها سخت‌تر می‌شود.

بنابراین فضایی که بیمار در آن بستری شده است باید تا جای ممکن پاک و عاری از عوامل بیماری‌زا باشد؛ که این شامل هوای محیط و لوازمی که با بیمار تماس دارند می‌شود.

دستگاه‌های هایکلین، ازن ژنراتورهایی خانگی هستند که مبتنی بر بروزترین تکنولوژی دنیا یعنی پلاسمای سرد (Cold Plasma) می‌باشند. این دستگاه‌ها در غیرفعالسازی میکروارگانیسم‌های مضر و عوامل بیماری‌زا مثل باکتری، ویروس، انگل، قارچ و ... بسیار قوی عمل می‌کنند. محصولات هایکلین به هیچ ماده‌ی مصرفی‌ای نیاز ندارند و هیچگونه ماده‌ی شیمیایی و مضری تولید نمی‌کنند و گاز خروجی پس از تاثیر حداکثری بر عوامل آلاینده در محیط و حذف آنها، به سرعت به اکسیژن تبدیل می‌شود.

لازم به ذکر است که دامنه‌ی کاربرد گاز ازن صرفا به ضدعفونی کردن محیط بیمار محدود نمی‌شود؛ بیمار می‌تواند به مراکز درمانی‌ای که ازن‌تراپی انجام می‌دهند مراجعه کند تا بدین طریق عملکرد سیستم ایمنی بدن خود را افزایش دهد.

ازن‌تراپی روش های مختلفی دارد؛ در یکی از این روش ها، خون بیمار با ازن مخلوط می‌شود و دوباره به مسیر چرخش خون در بدن برگردانده می‌شود. این روش درمانی منجر به اشباع کردن بدن بیمار با اکسیژن می‌شود که رشد سلول‌های سرطانی را سرکوب می‌کند و عملکرد سیستم ایمنی را افزایش می دهد. از آنجایی که سلول‌های سرطانی در محیط‌های بی‌هوازی یا کم اکسیژن شکوفا می‌شوند، افزایش میزان اکسیژن در نزدیکی رشد سرطانی می‌تواند منجر به آپوپتوز هدفمند یا مرگ سلولی شود. تحقیقات نشان می‌دهند که ازن‌تراپی نقش مهمی در کاهش اثرات منفی شیمی‌درمانی نیز دارد. این مزایا، ازن‌تراپی را به مکملی عالی برای سایر درمان‌های سرطانی سخت‌تر تبدیل می‌کند.

استفاده از ازن به روش کلد پلاسما در فاضلاب صنعتی عمومی

​فاضلاب های صنعتی یکی از مهم ترین منابع آلاینده می باشند

شرکت راشکیان

2 سال پیش

تاثیر ازن بر ویروس کرونا عمومی

یکی از بهترین روش های موجود، استفاده از گاز ازن می باشد

شرکت راشکیان

2 سال پیش

ازن جهت استفاده در استخر و فواره ها عمومی

جهت مطالعه ادامه مطالب مرتبط با ازن برای استفاده در استخرها و فواره ها فایل pdf زیر را دانلود کنید.

شرکت راشکیان

2 سال پیش

استفاده از ازن در تخم مرغ ها عمومی

جهت مطالعه ادامه مطالب مرتبط با استفاده از ازن در تخم مرغ ها فایل pdf زیر را دانلود کنید.

شرکت راشکیان

2 سال پیش

نظر شما

متن نظر